Friday, January 14, 2011

shout !!

assalamualaikum..


sgt la penat ari nie, dh la bangun lambt, then dtg2 tros msok WARD.. lupe plak ari nie kne INJECTION, for what?? untuk antibody la.. yesss!! persediaan g praktikal..=(


igt kn x saket, rpe nye lagi saket dr DERMA DARAH.. well, sgt la halus n panjang jarum dia..

smpai kn TERJERIT!! wohaaaa..giler laaa!!=(

tapi yg x best nye, boleh plak i x dgr CI 2 cakap, klau tanda RIGHT x payah kne inject n i yg x dgr sbb mse 2 bising n dtg lmbt, dgn rela hati bg bahu utk d inject, lepas dh abes tetibe name d panggil, then dia tnye-->


CI: td kne inject ea?

saya: a'ah..inject, knape??

CI: antibody awak tggi, awk x payah dpt injection dh.. x dgr ke td saya bgtau??

saya: haaa???x payah?? erkk! x dgr..bising sgt laa td..maaf..


*dgn rase hampa, kenapa la aku baik hati sgt hulur bahu mntk kne inject..=(




* jarum!! sahabat saya!! welcome to my life..WALAUPON

No comments: