Thursday, February 3, 2011

mengerjakan diri n membanjirkan diri..yehaaa!!


assalamualaikum.. baru nk mengUPDATE blog yg sudah kian lame menyepi.. wohaaa!!=)

lately nie korg sume tau kan, SEGAMAT banjir.. oh! lupe.. segamat 2 daerah JOHOR..

*kat atas 2 dh di sedie kn MAPS ok! jgn nk gedik nk tanye lg..=)

sebenar nye aku ade mse banjir 2, sbb aku di tugaskan praktikal di HOSPITAL segamat.. klau dh hospital 2 mkne nye aku nie nurse la..

*jgn nk tnye lg laaa!!!

ok! mase 2 sgt la terok keadaan, nk keluar pon kne tgk2.. mkn?? lg laa.. ayam xde, g kdai mkn semata2 NASI GORENG KOSONG..what the ****?? mmg sedey giler.. then g keje pon basah2 baju.. mmg kesian, dh la xde payung, pergi kerja mcm 2 aje..

balik kerja pulak, hamek kau!!! basah kuyup.. dh mcm nyanyi lagu hindustan dh.. pergi makan kat kedai lak, x ade mknn.. what????????????!!!!!!!! abes 2 nak mkn ape???uhuk..=(

* 2 cerita pasal BANJIR.. nie pasal kerja pulak..=)

bak kata pepatah, kalau x kenal maka x cinta..heee =).. mmg x tau ape2, tapi yg penting banyak dpt belajar, blaja paham perasaan patient, paham mcm mne procedure some job, n g sgt best, paham mcm mne nk tackle hati patient, smpai kan ade 1 patient nie, hari2 tnye pasal aku.. HAHAH!~~ mne misi nabeela.. nak misi nabeela, xnk misi lain.. mcm mne la agak nye kalau aku dh abes praktikal ek? msti dye asek tnye.. =( rindu mereka.. nak tackle hati patient bukan ssh, kne selalu senyum, rajin berbual dgn dye.. tanye itu ini, cerita itu ini.. senyum sokmo lah!!! =)

* banyak lagi nak cerita, next post ok!!!=)

No comments: