Friday, December 17, 2010

hari mengHABISkan duit dan berHIBUR..=)

hari nie..penat sgt!
jgn tnye kenapa sbb title kt atas pon dh tnjuk kn..
sgt la membazir hari nie, adoi..

1st:- makan n makan n makan..
*makan dan makan..tolong laa! klau makan kt tmpt murah,saya x kesah..nie skali mkn dh jejak rm30, adoi..
2 la fara, kamu nk mkn kt tmpt 2 jgk..cr la tmpt yg murah sket..walaupon sedap, tp duit saya hilang!!!adoi..

2nd:- tengok wayang..
*tgk wayang cte HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH..
best ke ek?? erkkk..x kot..erkk..best best..eh eh! x best laa..erkkk..BOLEH LA!!
cte ttg org giler lagak mcm hantu..euwww!!
tp yg pelik nye, xde la seram tp kenapa saya leh JERIT ek??
ish ish ish..HAHHA!~~
tp saya saran kn kt korg, klau nk tgk cte nie, beli la pop corn lebih sket n pkai bj tebal2 k, klau bosan leh tido n sgt la selesa dlm pgg wayang kn,HAHAH!~~

3rd:- teman budak2 nie SHOPPING..
*arrggghhhhh!! saya tension...!!!kenapa la saya x leh nk shopping??huwaaaa...=(
adakah sbb saya x dpt DUIT? yesss!!betol!!=(
mama, org nk shopping..ayh,nk duit..huwaaaa..jeles sgt tgk dorg shopping..walaupon dorg beli TUDUNG jek (my favourite items)..

*-->leave me alone..i need some space..SHOPPING!

WALAUPON..dpt la saya jgk rembat seutas RANTAI, so sweet..


4th:- kebetulan..=)

*mende nie sbnr nye kebetulan je,tanpe d rancang..tetibe jek call n bgtau kt mne..
saya harap mende nie x kn berakhir kt sini jek..
i will wait..=)

No comments: