Monday, December 20, 2010

rahsia disebalik PENGHIBUR BLOG..=)

merindukanmu by D' masiv

saat aku tertawa
diatas semua..
saat aku menangisi
kesedihanku..

aku...
ingin engkau selalu ada...
aku..
ingin engkau aku... kenang...

selama..
aku...
masih bisa bernafas..
masih sanggup berjalan..
ku kan selalu memujamu..

meskiku tak tahu lagi..
engkau ada dimana..
dengarkan aku...
ku merindukan mu...

saat aku mencoba merubah segalanya..
saat aku meratapi kekalahanku..

aku..
ingin engkau selalu ada..
aku...
ingin engkau aku kenang...

selama aku masih bisa bernafas..
masih sanggup berjalan..
ku kan selalu memuja mu..

meskiku tak tahu lagi..
engkau ada dimana..
dengar kan aku..

ku merindukan muuuu....

selama aku..
masih bisa bernafas...
masih sanggup berjalan..
ku kan selalu memuja mu..

meskiku tak tahu lagi..
engkau ada dimana..
dengarkan aku..

ku merindukan mu...

dengarkan aku...
ku merindukan mu.....



ok, kat atas 2 lagu BLOG nie..tajuk n artis dia sume i dh letak kt atas 2, so search je kt 4SHARED ok?hehhe..
lagu nie i sgt la suke dengar.. actlly, baru je kenal n dengar lagu nie trus i JATUH CINTA..sweet kn??euwwwwwww!!HAHA!~~x bosan dengar lagu nie sbb lirik dia sgt la BEST..klau i rindu kt dia, i bkk blog nie, motif dia just nak dengar lagu nie jek..=)

biasa la, i study jaoh <--mcm la jaoh sgt kn..KUANTAN je kot !! haha..tp i dulik ape?! i still rindu n trus rindu, bukan dia sorang tau..MY FAMILY too n HIS FAMILY!!!

saya rindu KALIAN laaaa!!!

1 comment:

Pa'ana said...

maaf ye..dah tukar lagu BLOG..lagu nie jem..hihihih