Thursday, December 23, 2010

home sweet home..=)


assalamualaikum..hyep, its me again..=)

alhamdulillah.. syukur ke hadrat ilahi sbb aq aku bagi kesempatan jumpe dengan orang yang aku sayang.. lepas nie insyaallah aku akan ke hospital untuk KUTIP CROSS..oh gosh!! ape 2?? 2 adalah salah satu ujian kt hsptl or salah satu pengalaman kite untuk kite belajar dan meghadapi ujian yg sebenar nye.. x sabar?? opkos laa..1st time kot, tapi msti mcm2 aku kne buat kan?? well, name pon student, msti la bnyk kne buat kan.. i don't care la.. janji kite buat dgn ikhlas.. kn kn kn??


maps JOHOR BAHRU la !!

aku balik ke jb untuk jumpe family n family di sebelah sane, dah lame x balik jb..so, HOME SWEET HOME !!! hip hip horray!!!! tapi walaupon sekejap tapi aku akan menghargai waktu2 ini..miss u so much mom, dad, brocit, gemok n kepoh!!<--bukan nama sebenar...HAHAH!~~ sorry sayangssss..=)

*pesanan, don't asking me silly question la der!! aku tendang kau kang..grrrr!~~

No comments: