Saturday, February 26, 2011

musuh boleh jadi kawan..manusia??

assalamualaikum.. selagi aku hidup mmg nie la yg aku akan taip tiap2 hari..weeeee =D

susah kan kite nk tgk kehidupan yg selalu nye jadi MUSUH leh jd AKRAB mcm nie.. n susah jugak kite nk tgk n dgr org suke dgn care kite, boleh terima kite seada nye.. tpi hari nie aku respect giler kt haiwan yg x ade akal fikiran tpi leh terima seada nye tanpa kekasaran.. n aku rase IS AMAZING totally.. manusia pon x ada mcm nie, nk laga2 pp, then lps 2 ngumpat blkg..*mcm aku je??HAHHAH!~~

n aku rase dunie nie dh hampir ke akhiran nye.. kwn leh jd musuh sekelip mase.. aku pon x phm laa.. ade yg x knal budi lgsg, ape lg nk berterima kasih kt kite, mmg x kan dpt laa.. dpt maki or kutukan ade laa.. sumpah aku rase menyampah dgn zaman skrg..*aku pon ade gak org benci.. mcm yg aku ckp x ade sape yg ske kite spnh nye.. yela, pepatah pon ade ckp kn.. 

"anyone is not perfect" 


comel kn mereka??

manje gilerr...=)

nk kiss jugak laaaaa!! x aci tau???

klau la ade manusia mcm nie..=)

* x perlu duet pon klau nk dpt mcm nie..keikhlasan hati sesama manusia je yg perlu ada..=)

No comments: