Sunday, February 13, 2011

si DIA peneman setia saya..




assalamualaikum.. well, im again n again.. *dh BLOG aku, so what????!!!

si DIA peneman setia saya, MUHAMMAD SHAZRIN BIN AHMAD.. kamu only love in my life..<3

mase cuti hari tu, aku balik jb, yelaaaa, cuti 4 hari kn, ape lagi balik laaa.. rindu kot dgn family sne n family sndiri.. heeeee =)

kalau saya balik, rutin harian saya akan pergi ke rumah my future mother in law, cik june!!! fara balik!!!! miss u laaaaa.. mcm biase nye cik june akan jawab, LOVE U TOO, hehehe.. mcm2 la cik june nie..<3

lepas solat jumaat, aku pon mntk la tolong ayah anta kan aku kt umah cik june, mcm biase jugak la, aku nk keluar dgn arin!!! hehehhe.. kangen la dgn dia, klau balik msti x sempat jmpe, just jmpe cik june je.. so dia dh free nie, mntk la izin cik june nk keluar dating kejap, hehehhe..=) so sweet.. mule2 pergi tasik tp bosan x ade pape, tibe2 nmpk layang terbang.. what???!!! lupe laa, dh mula start festival layang2.. haaa, yessssssss!! so dgn perasaan kanak2 nye, kami pon pergi la bukit layang2 2..

*bukit layang2 antara tempat terFAMOUS di malaysia ok, erkkk!! tersenarai..haaa!! thats rite bebeh!!! =)

kami yg dah dewase nie.. erkkkkkk!! dewase keeeee?? HAHAH!~~ usia je kot, tapi kami tetap like baby tatih2 rite baby??HAHAH!~~ giler sayang kat awokkkkkkkkkkk!!!! =)
then dgn gembira bukan kepalang, si dia nie pon gedik + gatal nk main layang2, well, dgn nada x bersalah dia ckp..

" klau harga bawah rm5 org beli, klau x, x nak!!!"kata si dia..

mcm budak2 + kedek!!! HAHAH!~ aku pon tnye dgn muke x malu,

"abg, brape harge yg kecik 2?"tnye aku.. " rm5 dik.." jwb abg jual 2..

haaa, yunk.. rm5.. ok la 2, HAHAH!~~ jommmmmmm!! layang2 on the sky.. =) *gamba aku dh upload kt atas 2 ok!! =)

*kami bahagia, kami harap smpai nafas terakhir kami bahagia.. amin.. =)
im always YOURS sayang.. =)

No comments: