Thursday, March 3, 2011

bahasa MELUAT bahasa jiwa bangsa.. giler kau???!!!

agak meluat la jugak kan bile korg bukak je laman web sosial mukabuku, tetibe terpampang status somebody nie.. status dia nie mmg la x ade kne mengene dgn aku, tp aku mmg meluat..

sbb ape?? sbb ape?? sbb apeeeeeeeeeee??? 

sbb status dia mengambarkan dia 2 lidah pendek.. sbb ape aku ckp lidah pendek???? itu mengambarkan dia tu nk sgt lidah pendek.. aku x paham btol laaa.. taip biase2 x boleh ke?? aku pon gune shortform jgk, tp xde la mcm tu.. x payah nk over the act sgt laaa.. just be a simple word.. senang skit nk bace, x ade la smpai nk besar kn mate nk bace yg sememang nye dh BESAR tulisan 2.. haish!! tu baru skill pelat..

ade lg 1, skill euww euww 2.. YA ALLAH!! aku tgk dh mcm orang ckp tp style mulot senget .. 

*sayew nak pergiwww pasar la ptg niewwww..

korg dpt bayangkan x?? msti dpt kn??? tolong la weyh.. aku nk bace status korg pon, meluat n menyampah, tros aku HIDE kn.. cube korg bayang kan korg ckp kt dunia realiti, korg ckp mcm tu.. x ke org lain ingat korg nie CACAT..* maaf aku terpakse ckp mcm tu sbb aku really menyampah!! n cube korg bayang kan org yg mmg ckp mcm tu tgk korg ckp seperti dia?? eeeee!! aku x paham btol...ish ish ish..

ade orang ckp tu style manje, trend skrg.. tp bg aku tu style MELUAT untuk pembace nk bace status kau!!!
come on la babe, dunia dh maju kot, x payah nk ckp mcm tu segala.. just be a SIMPLE WORDs!! x payah nk over the top.. klau nk taip msg pon just taip mcm biase, x payah nk tmbh2 euw euwwwww tu.. just taip shortform yg boleh orang lain paham.. x ade la smpai nk tnye bnyk2 kali.. n paling penting x payah la nk membazirkan credit korg nk jwb pertanyaan kwn2 korg..ye dok?? 

n 1 lagi, klau psgn kekasih ckp, nk JIMAT text.. kepala HOTAK kau!! tu memBANYAKkan text kau!! 

nya = nyew
a = ew

baik korg bukak mate besar2.. tu jimat kan ke banyak kn??? haaaa.. ade otak fikir sndiri.. bhase mcm nie kite slalu jmpe kt msg dlm handphone, facebook, or sebagai nye..opss!! nyewwwwwww!! *aku taip pon geli tapak tangan.. effect kottttttttttt!!!

nie ade 1 video yg sgt bagus untuk mereka2 yg dok taip lagu tu.. 

aku rase korg penah tgk video dia nie kot.. kt youtube or facebook mungkin??? KLIK SINI untuk tgk lebih banyak video dia..

aku respect kot kt mamat nie.. ade jgk org berani buat statement mcm nie.. public lagi.. mmg ramai la yg dok kutuk dia niee.. tp dia tetap chill.. terbaik la derrrrrrrr!! wa tabik lu.. 

* keadaan yg memang tgh menyampah n meluat mase update blog nie.. 
maaf ye semua..
peace babe!!

No comments: