Wednesday, March 2, 2011

kesdapan melampau..

assalamualaikum.. hyep its me again.. n AGAIN....=)

minggu nie aku balik jb, HORAYYYYYY!!! sumpah x sabar nk balik jb..mcm2 dh plan, HAHAHAH!~~ 

ari selase ari 2, aku tgh siap2 nk g kolej klau x silap, then senior umah aku dtg kt aku, then tnye..

" fara, kwn akk ade jual coklet.."
kata aku." haaa?? coklet, coklet mcm kt kdai 2 ke??"
"xde laa, nie coklet yg leh wt name2 2.."
kata aku." yg mcm kt keje hantaran 2 ke??"
"haaaa,, yg mcm hantaran 2...."
kata aku." nk nk nk nk!!"
tetibe teringatkan dia..meowwwwwwwwwwww!!! nk wt untuk dia n family laaa..mcm best jekkkkkkkkkk...=)
walaupon, dia x suke mkn coklet,HAHAH!~~ kesian kn...


comel kn??? mmg comel..=)

mama!! ayh!! org beli coklet untuk umah..hehehhe =)

nie baru 1, ade lg 1.. 2 pon untuk my hubby sorg jek..tp mmg comel!!hehehhe.. tggu la ye sabtu nie, nnt org bwk n bg.. simpan elok2 tau.. 

*love u sayang..=)





No comments: